Virtual Executive Assistant

Hej

Det här är jag, en positiv människa, glad, drivande och med mycket energi. 

Jag har stor initiativförmåga och integritet, ett bra helhetsperspektiv med sinne för detaljer och struktur. Vidare är min förmåga att snabbt lära mig nya saker och nyfikenhet användbart när jag driver uppgifterna framåt mot uppsatta mål och deadlines och tar mig an nya utmaningar. 

Min dryga 35 åriga erfarenhet som administratör inom olika branscher och sedan 2012 som Executive Assistant i internationella miljöer har gett mig en gedigen kunskap inom administration och trygghet i min roll som Executive Assistant.


Fördel för dig

administrationshjälp per timme

En chefsassistent på deltid. En administratör i den omfattning du behöver. En virtuell assistent. Hantering av kalender, rese-, restaurangbokningar, koordinering events, kundutskick, protokoll, kallelser till möten, utskick av mötesunderlag m.m. Du vet säkert vart dina behov ligger för att frigöra tid så att du kan ägna dig åt att driva företaget framåt istället för att administera.

Ditt behov ligger kanske på allt från några timmar per dag till flera dagar per vecka. Du väljer och betalar endast för behovet.

Välkommen med en intresseförfrågan för vidare diskussion om just dina behov av administrativ hjälp.


Curriculum Vitae

Genom personligt ledarskap får jag saker att hända. Jag trivs med att ligga i fronten och skapa struktur samt utveckla arbetssätt och metoder för planering, beredning och uppföljning och möjligheten att påverka och driva saker framåt mot uppsatta mål. Att stödja och samordna genom koordinering, administration och vara proaktiv brinner jag för. Vidare att vid hastigt uppkomna situationer finna lösningar ser jag som en utmaning.

Genom åren har jag arbetat internationellt såväl som nationellt och har erfarenhet från olika branscher både inom privata sektorn samt icke-vinst- drivande organisation i form av stiftelse.

Bland annat har jag bidragit med kalender-, mötes-, reseplanering, event- och researrangemang, samordning av- samt protokollföra styrelsemöten, Powerpointpresentationer och korrektur/layout av skrivelser samt intern- och extern koordinering av olika möten/events/händelser.

Min roll som kontorschef har gett mig möjligheten att självständigt upphandla och förhandla med leverantörer samt driva egna projekt såsom förbättringar av arbetsmiljön på kontoret.

Vidare har jag erfarenhet av uppstart och implementering av företagssystem, styrelseportal, intranät och verksamhet samt av att arbeta i monter på mässor och koordinering av introduktionsprogram för nyanställda.

Jag har erfarenhet av följande datorer, program och digitala plattformar

PC

Minidator med Dnix operativsystem (en version av Unix) Wang

Wordplex ordbehandlare

Windows

Microsoft 365 Office-programmen (word, excel, PowerPoint, publisher, notes, Sharepoint, teams, yammer, stream)

Microsoft Visio 

Outlook

Adobe Acrobat DC Pro LMS 365 e-learning Novell Groupwise Lotus notes

DOS

WordPerfect i Dos och i Windows Microsoft Access

PageMaker IFS

IBM Connections Adobe InDesign

Microsoft Teams

Zoom

Skype for business

Howspace

Jag har arbetat i följande branscher och företag och positioner:

IT

Kontorsservice

Utbildning

Detaljhandel

Medicinsk utrustning

Industriautomatisering

Ytbehandling

Non-profit-organisation

Zetner

Compact Office Support

Diab Data

Alaris

Best Friend

IRB

Beckers/Sherwin Williams

SIWI

Projektadministratör

Marknadsassistent

Datautbildare

Produktchefsassistent

Advokatsekreterare

Executive Assistant


Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång