Virtual Executive Assistant
Hej
Det här är jag, en positiv människa, glad, drivande och med mycket energi.
Jag har stor initiativförmåga och integritet, ett bra
helhetsperspektiv med sinne för detaljer och struktur. Vidare är min förmåga att snabbt lära mig nya saker och nyfikenhet användbart när jag driver uppgifterna framåt mot uppsatta mål och deadlines och tar mig an nya
utmaningar.
Min dryga 35 åriga erfarenhet som administratör inom olika branscher och sedan 2012 som Executive Assistant i internationella miljöer har gett mig en gedigen kunskap inom administration och trygghet i min roll som Executive Assistant.
Fördel för dig
administrationshjälp per timme
En chefsassistent på deltid. En administratör i den omfattning du behöver. En virtuell assistent. Hantering av kalender, rese-, restaurangbokningar, koordinering events, kundutskick, protokoll, kallelser till möten, utskick av mötesunderlag m.m. Du vet säkert vart dina behov ligger för att frigöra tid så att du kan ägna dig åt att driva företaget framåt istället för att administera.
Ditt behov ligger kanske på allt från några timmar per dag till flera dagar per vecka. Du väljer och betalar endast för behovet.
Välkommen med en intresseförfrågan för vidare diskussion om just dina behov av administrativ hjälp.
Curriculum Vitae
Genom personligt ledarskap får jag saker att hända. Jag trivs med att ligga i fronten och skapa struktur samt utveckla arbetssätt och metoder för planering, beredning och uppföljning och möjligheten att påverka och driva saker framåt mot uppsatta mål. Att stödja och samordna genom koordinering, administration och vara proaktiv brinner jag för. Vidare att vid hastigt uppkomna situationer finna lösningar ser jag som en utmaning.
Genom åren har jag arbetat internationellt såväl som nationellt och har erfarenhet från olika branscher både inom privata sektorn samt icke-vinst- drivande organisation i form av stiftelse.
Bland annat har jag bidragit med kalender-, mötes-, reseplanering, event- och researrangemang, samordning av- samt protokollföra styrelsemöten, Powerpointpresentationer och korrektur/layout av skrivelser samt intern- och extern koordinering av olika möten/events/händelser.
Min roll som kontorschef har gett mig möjligheten att självständigt upphandla och förhandla med leverantörer samt driva egna projekt såsom förbättringar av arbetsmiljön på kontoret.
Vidare har jag erfarenhet av uppstart och implementering av företagssystem, styrelseportal, intranät och verksamhet samt av att arbeta i monter på mässor och koordinering av introduktionsprogram för nyanställda.
Jag har erfarenhet av följande datorer, program och digitala plattformar
PC
Minidator med Dnix operativsystem (en version av Unix) Wang
Wordplex ordbehandlare
Windows
Microsoft 365 Office-programmen (word, excel, PowerPoint, publisher, notes, Sharepoint, teams, yammer, stream)
Microsoft Visio
Outlook
Adobe Acrobat DC Pro LMS 365 e-learning Novell Groupwise Lotus notes
DOS
WordPerfect i Dos och i Windows Microsoft Access
PageMaker IFS
IBM Connections Adobe InDesign
Microsoft Teams
Zoom
Skype for business
Howspace
Jag har arbetat i följande branscher och företag och positioner:
IT
Kontorsservice
Utbildning
Detaljhandel
Medicinsk utrustning
Industriautomatisering
Ytbehandling
Non-profit-organisation
Zetner
Compact Office Support
Diab Data
Alaris
Best Friend
IRB
Beckers/Sherwin Williams
SIWI
Projektadministratör
Marknadsassistent
Datautbildare
Produktchefsassistent
Advokatsekreterare
Executive Assistant